66 Bronnen van content inspiratie

Wil je weten wat elke succesvolle digitale marketeer als eerste doet om ervoor te zorgen dat ze het meeste rendement uit hun marketingbudget halen? Het is simpel: doelen stellen. Dit is absoluut essentieel voor elke digitale marketeer die weet hoe hij zijn campagnes op een productieve, kosteneffectieve manier moet uitvoeren. Met een paar. Met een paar simpele tips doe je hetzelfde in een mum van tijd! In deze blog leiden we je door de eerste stappen die elke slimme digitale marketeer neemt om ervoor te zorgen dat ze op schema liggen om al hun marketingdoelen te bereiken. Maak je klaar voor inkomsten!
Onthoud: zelfs als het kanaal dat je overweegt op dit moment een rage is, past het misschien niet bij je merk. Neem altijd weloverwogen beslissingen die direct gerelateerd zijn aan uw bedrijf. Anders wordt uw bericht niet afgeleverd bij het beoogde publiek en heeft u tijd, moeite en geld verspild.
Stap #1: Ken uw digitale doelen
De eerste stap is duidelijk bepalen welke doelen je wilt bereiken. Wees specifiek. Wil je de naamsbekendheid vergroten? Ben je helemaal bezig met het vastzetten van leads? Wil je een sterk netwerk van influencers opbouwen waarmee je ontdekt kunt worden? Hoe zit het met het stimuleren van betrokkenheid op sociale media?
Stap #2: Specifiek worden
Een handig hulpmiddel om uw doelen te verfijnen om ervoor te zorgen dat ze levensvatbaar zijn, is het SMART geheugensteuntje. Het is belangrijk om specifiek te worden om precies te begrijpen waar u naartoe werkt en u te helpen het proces van het bereiken van uw doelen te doorbreken. Dit is precies wat dit geheugensteuntje je helpt te bereiken.
- Behaalt het kanaal mijn beoogde publiek?
- Is het kanaal duurzaam en betaalbaar binnen het marketingbudget van mijn bedrijf?
- Kan ik het succes van het kanaal meten?
- Kan ik met het kanaal de beoogde boodschap van mijn merk overbrengen?
- Werken de kanalen die ik overweeg samen om mijn boodschap over te brengen?
Stap #3: Onthoud altijd uw doelen!
Het opzetten van een stevige visie voor uw bedrijf is de eerste stap om het plannen van uw digitale marketing budget. Houd altijd je einddoelen voor ogen wanneer je iets voor je bedrijf organiseert. Wanneer u besluit welke stappen u vervolgens in uw bedrijf moet nemen, vraag uzelf dan af hoe deze u zullen helpen om de doelen die u in stap 1 heeft geschetst te bereiken. Dit zorgt ervoor dat u op schema blijft en voorkomt dat u uw budget uitgeeft aan iets dat u niet zal helpen bereiken.
Er zijn geen geheimen voor succes. Het is het resultaat van voorbereiding,
hard werken en leren van mislukkingen.
– Paul Tournier
Naarmate uw budget vordert en evolueert, blijft u verwijzen naar uw SMART-doelstellingen. Blijf gefocust en onthoud uw doelen – ze zullen altijd informeren wat uw volgende stap zal zijn!
This is a useful post for finding broken links within the website, what about links pointing outwards that are broken? I can use a free web service but wondered if this was possible.
Great tool! I am using a redirect plugin to send all my 404’s to my home page but I think it’s slacking sometimes. I noticed that some other sites have taken over my 404’s somehow.